Wednesday, March 18, 2009

Time Tuh!

Happy birthday Ira. Saje jerk nak tulis kat sini. Bila eik kita kenal, Jun 1999 kut, sampailah kita abih belajar pahtu pindah fakulti sebelah. Teringat pulak time study dulu, time sambung kat sebelah tuh, ada kelas tu kami berdua jerk yang ambik subjek tuh. Tapi kena hadir jugak kat kelas. Berbanding dengan Ira, aku lebih kalut kalau nak buat assignment, dia lebih cool. Meby dia lebih tua lebih kurang 50 jam dari aku. Aku kadang-kadang kalut tak bertempat. Ekekeke… ada satu ketika tuh aku dipanggil oleh sorang akak di pejabat fakulti, dia panggil aku idaira…idaira…idaira.. time tuh aku rasa aku jalan sorang2 jerk, barulah aku terpikir yang dia tak tahu kami yang mana satu. Sekarang masing-masing dah berkahwin, dah ada dunia sendiri. Sebenarnya ramai kawan sekelas aku yang lahir start dari Jan hingga April ni. Apa-apa pun untuk sahabatku yang dah lepas hari lahir, happy belated birthday, yang akan datang, selamat bakal menyambut hari lahir. Takkan lupa korang semua, hingga akhir hayat.

No comments:

Post a Comment